پس از رفتارخشن تبس- مانچيني:مشکلي با تبس ندارم
نوشته شده توسط : مهدی

روبرتو مانچيني، مربي ايتاليايي منچسترسيتي در صحبتهايي اعلام کرد که پس از رفتار نادرست تبس در هنگام تعويض در جريان ديدار مقابل بولتون، از ستاره آرژانتيني تيمش عصباني نيست.


  وقتی مربی سیتی در جریان این دیدار تصمیم به تعویض کاپیتان تیمش،تبس ، گرفت این بازیکن آرژانتینی با عصبانیت از زمین خارج شد و این خشم به مربی تیمش نشان داد.

در این میان مانچینی در صحبتهایی اعلام کرده که مشکلی با تبس ندارد و از تماشای اینکه کاپیتان تیمش با این همه انگیزه بازی کرده، بسیار خوشنود است.

مانچینی گفت:« این موضوع مهمی نیست. من زمانی که یک بازیکن نمی خواهد زمین مسابقه را ترک کند،خوشحال می شوم.تبس برای تیم ما بسیار مهم است ولی من این تصمیم را گرفتم و فکر می کنم که تصمیم درستی هم بود.»

عصبانیت تبس، آخرین اتفاقی است که دررختکن سیتی رخ داده، چرا که چند روز پیش هم در جریان تمرینات این تیم، ماریو بالوتلی و ژروم بواتنگ با هم درگیر شدند و درنهایت مدافع آلمانی از فهرست بازیکنان تیم برای دیدار شنبه شب خط خورد.

مربی ایتالیایی سیتی ادامه داد:« قراردادن نام بالوتلی در فهرست بازیکنان تیم، تصمیم سختی نبود. درمورد درگیری او در روز جمعه هم باید بگویم که اتفاق خاصی نیفتاد.این شرایطی کاملا طبیعی است که هر روز در هر تیمی رخ می دهد.ماریو مقابل بولتون خیلی خوب بازی کردو تنها چیزی که او کم داشت گلزنی بود.»

پیروزی مقابل بولتون سیتی را به جمع 4 تیم برتر جزیره رساند و مانچینی در این رابطه گفت:« شرایط ما در جدول خوب است ولی باید به تلاشمان ادامه بدهیم و در صورت لزوم به بیشترین تعداد برد ممکن دست بیابیم و در پایان فصل به جدول نگاه کنیم.»





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: